Jump to content

SouthCentral

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About SouthCentral

  • Rank
    Chilled out..
  1. Re: English Championship 5579 - Discussion Thread Won on penalties against a good burton team
  2. Re: English Championship 5579 - Discussion Thread Won 2-1 against boro with Crouch scoring the winner. Really hope that Burton beat me in the cup, don't want too many cup games this season.
  3. Re: English Championship 5579 - Discussion Thread Niice. Got two good strikers ahead of the Millwall game. Hopefully he'll end up like santa cruz.. and score lots of goals after leaving swansea.
  4. Re: Pro Evolution Soccer 2011 - Official Thread Got Pro 11 due to the crappy bug-filled mess that was FIFA 11 and you know what, Pro aint half bad this year! :)The manager/master league mode actually works.. The football is more realistic in Pro and the passing and shooting is awesome.. Only thing bad about it if I wanna be picky is that the players feel a little stiff.. But if they sort that out next year then I'll by buying Pro again next year. FIFA 11 would've been a great game if they got rid of the bugs (micro-freezing, online Classic/World XI glitch and Career mode player growth glitch.) But oh well.
  5. Re: English Championship 5579 - Discussion Thread Made a bid for Crouchy.. probably not good enough but it was worth a try.
  6. Re: The Official Boxing Thread Harrison is a disgrace.. Biggest fight of his Career and he shows up for the paycheck lol. Pac v Margarito is on around 1 if anyone's interested.
  7. Re: English Championship 5579 - Discussion Thread 2-1 win over Palace means that Barnsley are top of the league.
  8. Re: English Championship 5579 - Discussion Thread Doncaster, Cardiff and West Brom IMO
  9. Re: English Championship 5579 - Discussion Thread My Barnsley got a game against Doncaster, it should be an easy win, but you never know. if i can win, and results go my way i could be 6th. imagine that...
  10. Re: English Championship 5579 - Discussion Thread Came back from 2-0 down to draw 3-3 against Peterbrough. Kinda happy with that. got a hard game against Derby that i think i should win.
  11. Re: English Championship 5579 - Discussion Thread Nice to meet ya 2. (Y) Yeah man, he's a good manager, don't know why his team are doin' bad? He's on holiday or somethin'? btw on a random note. Navas is ahead of Christ on Google prediction when you type in Jesus. Random as I said.. that is all.
  12. Re: English Championship 5579 - Discussion Thread Hold up my loss is good news?! lol jk. I think i might need to sell one of my star players to bring in 3 mid-80's as my squad has zero depth.. The way Barnsley are gonna smash Ipswich on saturday...
  13. Re: English Championship 2933 Reporting thread Charlton manager not happy with performance. Charlton manager Antwaan Justice is apparently furious with his sides "appalling" performance as Charlton got demolished 7-1 to Liverpool. Justice has reportedly put most of the squad for sale as they look set to have to prepare for life in Division 2.
  14. Re: English Championship 2933 Discussion Thread My first game in charge of Charlton is against Liverpool... should be easy...
  15. Re: Official FIFA World Cup 2010 Discussions Thread You have to do what you have to do and that's what suarez did. I can't fault the guy if Kanu done the same thing and we ended up winning the game. I'd kiss that dude. (No homo.) If Gyan handled the ball and the game went to penalties Ghana won.. I don't think you would be b*tching and moaning... Get over it. That's all i gotta say.
×
×
  • Create New...