Jump to content
Sign in to follow this  
BroodRoosterNL

European Championship 2930 (OPENED!)

Recommended Posts

Re: European Championship 2930 (pre-season)

Hmm well it seems that for some reason the whole league was full a few minutes ago and when it opened it wasn't :o

You ... are coming across as quite the nub

;)

about 30 minutes before a new champ is opened It's closed for joining so that no one can reserve anymore lol :P

Anyhoo ... got this lovely message ! :D

Freddy GUARIN has been sent back to FC Porto by Internazionale.

CAN IT START OFF ANY BETTER ?!

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: European Championship 2930 (pre-season)

You ... are coming across as quite the nub

;)

about 30 minutes before a new champ is opened It's closed for joining so that no one can reserve anymore lol :P

Anyhoo ... got this lovely message ! :D

CAN IT START OFF ANY BETTER ?!

:D

Hmm well then I'll admit that I was quite the nub :o

Didn't know tbh, never really bothered I guess.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: European Championship 2930 (pre-season)

Hmm well then I'll admit that I was quite the nub :o

Didn't know tbh' date=' never really bothered I guess.[/quote']

Haha yay !!

:D AND I HAS PORTO !! AND GUARIN ! OWOOOO ... Life's good :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: European Championship 2930 (pre-season)

Haha yay !!

:D AND I HAS PORTO !! AND GUARIN ! OWOOOO ... Life's good :P

How are you that active when its still so early?

Edit/: Pretty nice list we got in btw :)

StephenMUFC

BroodRoosterNL

Danny Van Hecke

Drink

Garryc300

.TheKaito

Kyle14

.El Nino

Elohim

Dom Latouche

KopStar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: European Championship 2930 (OPENED!)

Spurs here. May jump to Div 2 (maybe Lille) or if a Div 1 manager quits. Not sure as I like too many spurs players and when you don't sell the game is no fun. Ill see if someone quits any time soon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...