Jump to content
Sign in to follow this  
Baseball Furie

Memorable Quotes you remember on SM

Recommended Posts

theres a lot of fantastic Quotes i remember on the forum, chatroom and the game etc.

i just thought it'd be nice to go over them again :D

"My Cat Just F.a.r.t.e.d and it Stinks!"

Said by Fraser McInnes months and months ago.

-------------------------------------------------------

Me: "What Did you get for your Birthday?"

Lee: "A couple of Pies and a Piepod."

-------------------------------------------------------

Alan Neller (Senior) :gave me something to do while calming down over all my teams losses tonight.

Fraser: yeah right. you're not fooling anyone you know. top of the league in world4 div2. 100% record so far. i'm on to you.

have to keep an eye on the nellers they're sneaky!

------------------------------------------------------------

Perry: The most exciting thing that happened at Villa Park last season was when Doug Ellis scratched his arse!

Cally: and Martin O'Neill fell out.

anyone else got any memorable quotes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Memorable Quotes you remember on SM

Some more :D

"chatter: can you get a good team for my sister?

me: no. unless she sends me her used knickers.

chatter: she's ten."

Said by The Legendary Dai Smout.

-----------------------------------------------------

"i called my wife a hippo, she punched me squarely in the chops.."

Said by yet again The Legendary Dai Smout.

-----------------------------------------------------

"ryan delf :yuri where do u live???????????///

yuri laszio broggio silva: brazil

delf : kwl

yuri : praia beach, a calm city

delf : do u have summin called msn messenger

yuri : yes i have, for you ryan, i already have electricity here....."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Memorable Quotes you remember on SM

Some nice guy: Where do you live?

Yuri: Brazil...

Some nice guy: AH! In the jungle?

Yuri: Yes, as most brazilians do.

Guy: Kwl, do you have a computer at your house?

Yuri: No... we can't bring them to the top of the trees, they're too heavy, so we leave them on our backyard. You know, just like you do with your brain..

Ahh...the lovely chatroom, so many good moments..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Memorable Quotes you remember on SM

Some random forumer: Bekam is da best playa in da world and e desrevs a medal.nowon can make a freekick lyk him u seen crap free kick takers lyk cristiano ronaldo week in week out hit the wall but if u watch becks he never hits the wall he is a specialst and ronaldo is thoght of as 1 of the best players in the world

Me:He's nowhere near the best player ever, unless you watch telly upside down mate.:eek:

Sam: quick question reggie mate so beckham is better when he plays upside down?

Me: Lol if we were talking about upside down then Beckham IS the best player ever lol,

Sam: Therefore is this lad the greatest ever? :D

JakeTucker.jpg

Neller: Great idea Baseball,Two identical posts,is this Spot the difference because if it is can you make it a bit easier,the only thing i noticed is his hair is 1,0000000000000000th a bit more yellow. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Memorable Quotes you remember on SM

Some random forumer: Bekam is da best playa in da world and e desrevs a medal.nowon can make a freekick lyk him u seen crap free kick takers lyk cristiano ronaldo week in week out hit the wall but if u watch becks he never hits the wall he is a specialst and ronaldo is thoght of as 1 of the best players in the world

Me:He's nowhere near the best player ever' date=' unless you watch telly upside down mate.:eek:

Sam: quick question reggie mate so beckham is better when he plays upside down?

Me: Lol if we were talking about upside down then Beckham IS the best player ever lol,

Sam: Therefore is this lad the greatest ever? :D

[img']http://images.wikia.com/familyguy/images/b/ba/JakeTucker.jpg[/img]

Neller: Great idea Baseball,Two identical posts,is this Spot the difference because if it is can you make it a bit easier,the only thing i noticed is his hair is 1,0000000000000000th a bit more yellow.

lol that cough* Child got me ina bit of trouble B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MR_ENG_CHAMP_1

Re: Memorable Quotes you remember on SM

Some more :D

"chatter: can you get a good team for my sister?

me: no. unless she sends me her used knickers.

chatter: she's ten."

Said by The Legendary Dai Smout.

-----------------------------------------------------

"i called my wife a hippo' date=' she punched me squarely in the chops.."

[/color']Said by yet again The Legendary Dai Smout.

-----------------------------------------------------

"ryan delf :yuri where do u live???????????///

yuri laszio broggio silva: brazil

delf : kwl

yuri : praia beach, a calm city

delf : do u have summin called msn messenger

yuri : yes i have, for you ryan, i already have electricity here....."

how many years ago was that

have you saved all are conversations and made them into a little booklet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Memorable Quotes you remember on SM

Luke: Hey Yuri' date=' how are you?[/color']

Me: Dunno...I'm feeling kinda plant today.

Haha yep, i remember this well! That was all i got from you throughout that week :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Memorable Quotes you remember on SM

Many a time I've seen Fraser use the phrase

"Are you having a giraffe?"

Lol yeah he said to me once I think lol

Do these have to be from SM, if not, then today in school my mate asked the teacher, "Would you like a cherry drop?", the teacher replied, "What flavour?"

LOL :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Memorable Quotes you remember on SM

yeah it was howdies

it was hilarious once when some chatroom dude went to Dai and was like

"you loser I bet you can't stop me from talking!"

"just you watch me"

5 minutes later

"dam* you dai you ****!!!!"

"as you wish officially banned"

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Memorable Quotes you remember on SM

two people in the chat room who were love birds were crisp boy (Joe Gilbert) and non other than Nicoll Hull,

Joe: I love crisps as much as i luv you

nicoll: thanks :?

Joe: I bet you love me as much as I love crisps?

nicoll: well then you must really hate crisps :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Memorable Quotes you remember on SM

Originally posted by Waseman

What are you talking about cheating is good.I'm talking about match-fixing.

LOL.

Some nice guy: Where do you live?

Yuri: Brazil...

Some nice guy: AH! In the jungle?

Yuri: Yes' date=' as most brazilians do.[/color']

Guy: Kwl, do you have a computer at your house?

Yuri: No... we can't bring them to the top of the trees, they're too heavy, so we leave them on our backyard. You know, just like you do with your brain..

Ahh...the lovely chatroom, so many good moments..

This one is great too!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Memorable Quotes you remember on SM

Me and Louis on Xbox Live. Not technically SM, but it's members of SM.

Me: Hah, Louis, we got 6 points off you this season! Thanks for that buddy!

Louis: Erm, check the tables.

Me: SIX POINTS WOO!

Louis: TABLES! T-A-B-I-E-S!

Lee: Tabies? What the Hell are tabies?

Louis: ...

Sam: Fail.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...