Jump to content

Samenwerking

thorgan lesar
 Share

Recommended Posts

4 minutes ago, 1000dB said:

Yep @thorgan lesar jij bent de go-to-guy voor alle Pro League vragen.

Op welke sub wil je deze thread krijgen?

Het leeuwendeel van de activiteit neemt plaats in:

http://forum.soccermanager.com/forum/1570-league-predictions/

Ik heb geen admin rechten dus kan jouw thread ( "The Best of Belgian Football") niet verplaatsen. Je zal een admin moeten vragen om de thread naar een andere sub te verplaatsen, bv. je kan Mr Noisy erover aanspreken (wellicht kan hij je helpen maar ik ben niet zeker). Andere opties vergen meer werk, bv. c/p je posts naar een nieuwe thread.

En het zijn al 18 pagina's, dus iets te veel werk naar mijn goesting :). Ik zal het eens navragen. 

7 minutes ago, thorgan lesar said:

En het zijn al 18 pagina's, dus iets te veel werk naar mijn goesting :). Ik zal het eens navragen. 

Ze hebben subs voor de grote 5, Portugal en Brazilie. Je kan vragen om een nieuwe BeNe sub toe te voegen voor zowel de Eredivisie + Pro League (voor beiden bestaan al aparte threads onder Other Leagues. Daarna kunnen alle relevante threads, incl. de jouwe, ernaar verplaatst worden.

1 minute ago, 1000dB said:

Ze hebben subs voor de grote 5, Portugal en Brazilie. Je kan vragen om een nieuwe BeNe sub toe te voegen voor zowel de Eredivisie + Pro League (voor beiden bestaan al aparte threads onder Other Leagues. Daarna kunnen alle relevante threads, incl. de jouwe, ernaar verplaatst worden.

Ik heb al een bericht gestuurd voor alleen België. :/ 

11 minutes ago, thorgan lesar said:

Daar heb je helemaal gelijk in :P. Maar ik weet niet als ik NL er wel bij wil... . Ik volg dan ook alleen maar PSV en Ajax. 

Je hoeft niet actief te zijn in de NL threads. Ze komen gewoon in de sub terecht en de meest actieve threads gaan sowieso bovenaan komen te staan (wellicht de jouwe). Door de Eredivisie erbij te betrekken maak je een betere kans om een eigen sub te krijgen, met meer threads in de sub en hopelijk wat meer activiteit. 

2 hours ago, thorgan lesar said:

@1000dB: Amai, ik had toch echt verwacht dat hij binnen de 2 dagen had geantwoord. Voor iemand dat lid is van SM, kan dat toch niet, dat hij nog niet geantwoord heeft. 

Het forum is wat verlaten en van de admins die ik "recent" nog iets zag posten was Noisey de laatste (na 26/01 is hij niet meer actief geweest dus hij gaat jouw bericht niet gelezen hebben).

Als je er andere wil over aanspreken:

http://forum.soccermanager.com/staff/

Olivier 1 is (was) een Belgische mod maar ik weet niet of hij voldoende admin rights heeft (normaal niet) en hij is sowieso niet actief meer. Je kan Allan-NI of Craig proberen (waren recent nog actief).

Apropos, het is helemaal geen probleem om van mening te verschillen (of te botsen als we tegengestelde standpunten willen opperen). Heb je al vaker gezegd dat je geen enkele schrik moet hebben. Het is tenslotte een discussieforum en ik ben geen wijf dat kwaad wordt en wrok gaat koesteren.

Je kan me bijvoorbeeld ook overtuigen dat het heel goed gaat met de promotie van jeugd in de Pro League. Hoewel telkens als ik een vergelijking met de statistieken van andere landen zie bengelt België onderaan. Volgens mijn gevoel is er nog veel werk aan de winkel en is er veel marge voor progressie.

10 minutes ago, 1000dB said:

Apropos, het is helemaal geen probleem om van mening te verschillen (of te botsen als we tegengestelde standpunten willen opperen). Heb je al vaker gezegd dat je geen enkele schrik moet hebben. Het is tenslotte een discussieforum en ik ben geen wijf dat kwaad wordt en wrok gaat koesteren.

Je kan me bijvoorbeeld ook overtuigen dat het heel goed gaat met de promotie van jeugd in de Pro League. Hoewel telkens als ik een vergelijking met de statistieken van andere landen zie bengelt België onderaan. Volgens mijn gevoel is er nog veel werk aan de winkel en is er veel marge voor progressie.

Ik ben volledig akkoord hoor met je omtrent dat het beter moet omtrent de jeugd. Ik geef gewoon wat argumenten om een toffe discussie te hebben. Ik ben altijd op zoek naar andere meningen, maar als iemand een bepaald idee geeft, moet hij ook tegenargumenten goed kunnen verwerken. Als je dat kan heb je een sterke mening. 

M.a.w ik volg je, alleen geef ik wat "tegen"-argumenten om samen tot argumenten te komen dat door anderen moeilijk tegen te argumenteren is. :) In mijn ogen is er ook nog veel werk aan de winkel op vele vlakken (de voetbalvisie, jeugdacademies, ..). Het is niet slecht, hé. Elk jaar zijn er altijd tussen de 3 - 5 spelers dat we leren kennen, maar in mijn ogen kan dat nog stukken beter. 

Alleen moeten we opletten dat we geen Nederland worden. Het is een mooi verhaal dat van Ajax vorig jaar met jeugd de Europa League-finale halen. Alleen heeft dat ook serieuze tegenkantingen. In mijn ogen is er gewoon een goede combinatie nodig tussen buitenlandse spelers en eigen opgeleide spelers (kan ook een buitenlander zijn, die sinds zijn 14de bij Gent zit bijvoorbeeld). Nu is het "buitenlandse spelers" dat te veel impact heeft. Ik denk vooral dat de Jupiler Pro League enkele regels moet opleggen om meer (jonge) Belgen kansen te geven. 

Een vertrek naar het buitenland is niet altijd negatief. Ik vind dat absoluut niet erg, alleen moeten we het proberen beperken en ze in België zien spelen. Financieel interessant en reclame voor de ploeg die hen heeft opgeleid (= respect, = mogelijke interesse van buitenlandse (talenten) spelers om naar hier te komen). 

Soit, ik kan hier blijven over doordrammen. :) (Btw, mijn Engels is nog steeds lerende, dus in het Engels gaan argumenteren op hoog niveau is nog iets te veel gevraagd op dit moment). Ik heb geen schrik, hoor. Ik ben gewoon op zoek hoe ik dat goed kan over brengen in het Engels. :) 

@1000dB

Al 10 343 views heeft mijn thread :). Wat vind je ervan (eerlijk zijn hè) ?

Btw, ik weet dat je fel op de hoogte bent van de overnames door buitenlanders. Awel ik heb een topic gemaakt (dat vast zal staan in OP) aangemaakt. Als je wilt kan je je daar in leven. Indien niet, geen probleem. Dan doe ik het wel :). Allez, het is de bedoeling dat ik het doe. Ik zeg alleen maar dat je gerust je ook mag inleven. :)

Dit topic dus

• 1 month later...
  • 1 month later...

SUMMER TRANSFERS ’17-‘18

RSC ANDERLECHT

Afbeeldingsresultaat voor RSC Anderlecht logo

IN

-          Yevhenii Makarenko (KV Kortrijk à RSC Anderlecht, 1.2 million euros)

/ 27 years old, defensive mifdielder, Ukrain /

KEEP AN EYE ON…

·         Luka Adzic

Afbeeldingsresultaat voor luka adzic anderlecht

He is a Serbian young player (19 years old) with qualities as a winger. He left Crvena Zvezda for RSC Anderlecht. PSV Eindhoven, Atlético Madrid and SL Benfica wanted him also… J

OUT

----------------

TEST !

• 7 months later...